Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují smluvní vztahy a vzájemná práva a povinnosti při uzavírání a zániku smluvních vztahů a dále práva a povinnosti smluvních stran vyplývající ze smluvního vztahu uzavřeného v podobě Smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“), která je uzavřena v ústní podobě, na jedné straně společností SPORTSTUDIOPRIMA s.r.o., Buchenwaldská 460/7, Karlovy Vary 360 05, IČO 29121884, DIČ CZ29121884 (dále jen „Provozovatel“), a na druhé straně fyzickou osobou spotřebitelem (dále jen „Klient“), která má zájem o využití služeb Provozovatele v provozovně Provozovatele ve sportovním centru s názvem Sport Studio Prima, nacházejícím se na adrese Buchenwaldská 460/7, Karlovy Vary 360 05 (dále jen „Provozovna“). Provozovatel je pak výlučným provozovatelem Provozovny. Podmínky obsahují i pravidla, která musí být v Provozovně dodržována, jakož i práva a povinnosti Klientů v Provozovně.
A/ Obecné
- Podmínky a Smlouva se řídí platnými právními předpisy České republiky a právními předpisy Evropské unie, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
- Klient je oprávněn na základě uzavřené Smlouvy využívat služby definované v Podmínkách a uvedené na webových stránkách Provozovatele www.sportstudioprima.cz. Službu poskytovanou ze strany Provozovatele v Provozovně může Klient využívat pouze na základě oprávnění službu užívat vystaveného ze strany Provozovatele v podobě vstupenky nebo permanentky (dále též „Produkt“), a předložené Klientem Provozovateli.
- Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Klientem je platně uzavřen v okamžiku akceptace návrhu jedné ze smluvních stran na uzavření Smlouvy. Smlouva je účinná v okamžiku předání Produktu Klientovi Provozovatelem.
- Klient zakoupením jednorázového vstupu nebo permanentky potvrzuje, že se seznámil s Podmínkami a zavazuje se je respektovat a dodržovat.
- Informace o otevírací době Provozovny jsou k dispozici na hlavních vstupních dveřích do Provozovny posilovny a na webových stránkách Provozovatele www.sportstudioprima.cz.
- Produkty poskytované Provozovatelem v Provozovně a služby osobních trenérů poskytované v Provozovně jsou specifikovány v Provozovně a na webových stránkách Provozovatele www.sportstudioprima.cz.
- Klient se účastní všech aktivit provozovaných v prostorech Provozovny na vlastní riziko. Klient je zodpovědný za svůj zdravotní stav, který mu dovoluje využívat služeb poskytovaných Provozovatelem na základě Smlouvy. Využívání služeb Provozovatele se nedoporučuje těhotným a nemocným osobám či osobám s jiným zdravotním omezením.
- Klient by neměl v Provozovně vykonávat sportovní činnost, pokud je nemocný, zraněný, pravidelně užívá léky či jiné látky, které mohou jakýmkoliv způsobem ovlivnit jeho fyzické či duševní schopnosti, anebo je jinak indisponován pro výkon sportovní činnosti. Předchozí konzultace lékaře k možnostem využívání jednotlivých služeb a zařízení Provozovny se doporučuje zejména, avšak nikoliv pouze, osobám trpícím cukrovkou, srdečními nemocemi, vysokým nebo nízkým tlakem krve a těhotným ženám.
- Pro potřeby první pomoci je v Provozovně v prostoru baru umístěna lékárnička. Ta je vybavena dle platných právních předpisů a v souladu s poskytovanými službami.
- Sociální zařízení (sprchy a WC) jsou k dispozici v šatnách, odděleně pro muže a ženy. Návštěvníkům jsou u umyvadel k dispozici mýdla. Tyto jsou dermatologicky testovány.
- Klient používá prostory Provozovny pouze k účelům, ke kterým jsou určeny, a dodržuje v těchto prostorách všechny zásady bezpečnosti, hygieny a požární ochrany, jakož i pokyny obsluhy a zaměstnanců Provozovatele.
- Klient je povinen dbát pokynů a nařízení Provozovatele a zástupců Provozovatele či dalších Provozovatelem pověřených osob a je také povinen respektovat a dodržovat veškeré pokyny a nařízení Provozovatele vyvěšená v prostorách Provozovny.
- Klient nesmí pořizovat v Provozovně audio nebo videozáznamy třetích osob nebo zařízení Provozovny. Porušení tohoto bodu Podmínek je bez dalšího důvodem pro odstoupení Provozovatele od Smlouvy a vykázání Klienta z Provozovny.
- Vstup do Provozovny a její užívání pod vlivem alkoholu, omamných a psychotropních látek je zakázáno. Porušení tohoto bodu Podmínek je bez dalšího důvodem pro odstoupení Provozovatele od Smlouvy a vykázání Klienta z Provozovny.
- Nápoje a jídlo se odkládají a konzumují na místech k tomu v Provozovně určených.
- Klient je povinen se v prostorách Provozovny zdržet prodeje alkoholu, léků, omamných a psychotropních látek, anabolických steroidů. Porušení tohoto bodu Podmínek je bez dalšího důvodem pro odstoupení Provozovatele od Smlouvy a vykázání Klienta z Provozovny.
- V Provozovně je zakázáno žvýkat.
- V Provozovně je zakázáno kouřit. Porušení tohoto bodu Podmínek je bez dalšího důvodem pro odstoupení Provozovatele od Smlouvy a vykázání Klienta z Provozovny.
- Klient nesmí využívat v prostorách Provozovny vlastní osobní trenéry nebo provozovat trenérství. Porušení tohoto bodu Podmínek je bez dalšího důvodem pro odstoupení Provozovatele od Smlouvy a vykázání Klienta z Provozovny.
- Vstup zvířatům do Provozovny je zakázán.
- Klienti nesmí vstupovat do technického zázemí Provozovny bez svolení Provozovatele čí jím pověřených osob.
- Provozovatel si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy s okamžitou účinností ke dni doručení odstoupení Klientovi v případech, s nimiž tyto Podmínky spojují právo Provozovatele odstoupit od Smlouvy a dále tehdy, pokud Klient opakovaně poruší Smlouvu, Podmínky, nebo opakovaně neuposlechne pokynu Provozovatele či jeho zaměstnanců odpovědných za chod a bezpečnost Provozovny. Klient je v tomto případě povinen nahradit Provozovateli škodu spočívající v ušlém zisku ve výši nevyčerpaných předplacených vstupů Klienta, jehož Smlouva zanikla z důvodu odstoupení Provozovatele od Smlouvy pro porušení povinností tohoto Klienta. Odstoupením Provozovatele od Smlouvy pro porušení povinností Klienta dochází automaticky k započtení pohledávky Klienta na vrácení nevyčerpaných předplacených vstupů a pohledávky Provozovatele na náhradu škody dle předchozí věty ve stejné výši, takže obě tyto pohledávky k okamžiku odstoupení od Smlouvy zaniknou. Právo na náhradu jiné škody, kterou Klient porušením svých povinností Provozovateli případně způsobí, tím není dotčeno.
B/ Povinnosti při příchodu
- Klient je povinen se při vstupu do Provozovny prokázat platnou permanentkou, nebo si zakoupit jednorázovou vstupenku do Provozovny. Permanentka je nepřenosná, nepřevoditelná a nepřechází na právní nástupce Klienta a její zneužití může být potrestáno, případně může být Klient za takové zneužití z Provozovny vykázán a Provozovatel může z tohoto důvodu odstoupit od Smlouvy s okamžitou platností. Ztrátu či krádež permanentky je Klient povinen obratem nahlásit Provozovateli. Za vydání duplikátu permanentky (čipu nebo čipové karty) je Klient povinen zaplatit poplatek ve výši stanovené Provozovatelem.
- V případě pochybností o totožnosti Klienta je Klient na žádost zaměstnance Provozovatele povinen prokázat svou totožnost platným občanským průkazem, pasem, či jiným úředním průkazem totožnosti s fotografií. Neprokáže-li Klient na žádost svou totožnost, nemá nárok na poskytnutí služeb Provozovatele a Provozovatel je oprávněn odmítnout Klientovi do Provozovny přístup.
- Do 15 let věku je do Provozovny vstup povolen pouze v doprovodu rodiče nebo osobního trenéra.
- Vstup do Provozovny je povolen pouze v čisté a kvalitní obuvi se světlou podrážkou a ve vhodném pro cvičení určeném sportovním oblečení.
- Pro odkládání oblečení při využívání služeb Provozovny jsou Klientům v Provozovně dispozici skříňky, které je možno uzamknout pomocí visacího zámku. Zámek k uzamčení skříňky si Klient buď obstará sám anebo zakoupí u Provozovatele anebo si jej zapůjčí za poplatek od Provozovatele.
- Odkládání oblečení a jiných větších věcí (např. batohů či kabelek) mimo prostor šatny je zakázáno a za takto odložené věci Provozovatel neručí.
C/ Povinnosti během cvičení
- Klient v prostorách Provozovny užívá zařízení Provozovny na vlastní nebezpečí, přičemž se před užitím zařízení přesvědčí, zda zařízení nevykazuje závady bránící bezpečnému užívání. Pokud objeví na zařízení závadu, je povinen ji nahlásit obsluze, nebo některé z odpovědných osob. Cvičení na takovémto zařízení je poté zakázáno, a to až do odstranění závady.
- Klient je povinen používat čisté, sportovní oblečení (tričko, tepláky nebo legíny), pevnou obuv a ručník, který podloží na přístrojích a lavičkách vždy pod sebe.
- Činky, osy činek a další kovové předměty nesmí Klient odkládat na koženkový potah laviček a posilovacích strojů. Na koženkové potahy je zakázáno stoupat v obuvi.
- Před pokládáním činek či os je Klient povinen položit na podlahu gumovou podložku, aby nedošlo k poškození činek či koberce.
- Při cvičení s nakládacími činkami je Klient povinen používat uzávěry nakládacích os.
- Při náročných či nebezpečných cvicích, nebo cvičení s vyššími váhami, musí mít Klient u sebe vždy dopomoc.
- Po ukončení cviku uvede Klient místo cvičení do původního stavu. Všechny kotouče, osy činek a jednoruční činky mají v posilovně své místo a proto je Klient po ukončení cvičení na určené místo vrátí.
- Klient při odpočinku neleží a nesedí na přístrojích, ale dá možnost cvičit i ostatním Klientům.
- Klient nesmí rušit ostatní návštěvníky Provozovny při tréninku, je povinen se chovat slušně a ohleduplně vůči všem návštěvníkům Provozovny.
- Klient nesmí cvičit na boso.
- Při kontaktním provozování úpolových sportů a bojových umění je Klient povinen používat ochranné pomůcky a především je povinen cvičit tak, aby nezpůsobil zúčastněným osobám zranění a aby nedošlo k poškození vybavení.
D/ Povinnosti při odchodu
- Klient je povinen ukončit své sportovní činnosti nejpozději 15 minut před koncem otevírací doby a opustit Provozovnu nejpozději do konce otevírací doby.
- Vždy před opuštěním Provozovny je Klient povinen skříňku vyklidit a ponechat otevřenou. Skříňky, které nebudou vyklizeny do konce otevírací doby Provozovny v daném dni, budou zaměstnanci Provozovatele otevřeny a jejich obsah bude vyklizen a uschován Provozovatelem po dobu 3 dnů. Pokud nebude uschovaný obsah skřínky vyzvednut do 3 dnů, bude následně provedena jeho likvidace. Náklady na otevření skříňky a na úschovu jejího obsahu hradí Klient, který příslušnou skříňku nevyklidil. Provozovatel neodpovídá ani neručí za klenoty, peníze a jiné cennosti, ale ani jiné věci, jejichž hodnota přesahuje 1.000 Kč, uložené ve skříňkách.
E/ Ochrana osobních údajů
- S osobními údaji nakládá Provozovatel výhradně v souladu s platnou legislativou. Osobní údaje fyzických osob (klientů Provozovny) zpracovává vždy pouze v rozsahu, který je nezbytně nutný pro poskytnutí dané služby. Tyto zásady se týkají zpracování osobních údajů fyzických osob. Uchazeči o zaměstnání, zaměstnanci či externí spolupracovníci mají své samostatné zásady zpracování osobních údajů. Provozovatel prohlašuje, že je s veškerými osobními údaji nakládáno v souladu s platnou legislativou, a to především v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 679/2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
- Správcem osobních údajů je Provozovatel, tj.:
SPORT STUDIO PRIMA s.r.o.
IČO: 29121884
Buchenwaldská 460/7
Rybáře
360 05 Karlovy Vary
info@sportstudioprima.cz
- Klient je plně srozuměn s tím, že dalším obsahem Smlouvy může být výslovný souhlas Klienta s poskytnutím a dalším užitím a zpracováním jeho osobních údajů pro účely Provozovatele, to vše v souladu s platnou legislativou. Tento souhlas Klient poskytne v písemné podobě na předtištěném formuláři. Výslovný souhlas Klient poskytne vždy v případě sestavení individuálního tréninkového plánu, který je mj. vytvářen na základě vyplnění vstupního dotazníku, který obsahuje potřebné osobní údaje Klienta.
- U některých služeb, které poskytuje Provozovatel, není zapotřebí souhlasu Klienta. Jedná se o zakoupení jednotlivých vstupů a přenositelných permanentek (omezených počtem vstupů), tj. permanentek, které nejsou vázány na konkrétní osobu.
- Bližší informace ohledně výše zmíněných souhlasů se zpracováním osobních údajů Klienta jsou k dispozici na předtištěném formuláři, který je k dispozici na recepci Provozovny.
- Provozovatel zpracovává tyto osobní údaje:
- identifikační osobní údaje (konkrétní rozsah povinně poskytovaných informací je uveden ve výše uvedených formulářích),
- zvláštní kategorii osobních údajů v podobě údajů o zdravotním stavu (pouze v případě sestavení individuálního tréninkového plánu),
- zvláštní kategorii osobních údajů v podobě fotografií (nutná k identifikaci klienta pouze v případě časově omezené permanentky).
- Klient má právo požadovat od Provozovatele přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci. O možnosti uplatnění těchto svých práv je Klient podrobněji informován v rámci výše uvedených formulářů.
- Doba zpracování jednotlivých osobních údajů se liší v závislosti na konkrétním typu zpracování, bližší informace lze poskytnout na vyžádání, případně jsou patrné z výše uvedených formulářů, které jsou k dispozici na recepci Provozovny.
- Osobní údaje Klienta jsou zpracovány v elektronické podobě v rámci softwaru „CLUBSPIRE“. Poskytovatel tohoto softwaru, společnost INSPIRE CZ s.r.o (IČO: 26274728), dodržuje veškerá práva a povinnosti související s ochranou osobních údajů dle stávající právní úpravy.
- Klient má právo vzít svůj souhlas kdykoliv zpět, a to písemnou podobou, případně elektronicky s ověřeným podpisem Klienta.
- Osobní údaje Klienta nejsou předávány do zahraničí.
- Klient bere na vědomí, že celý prostor Provozovny (vyjma šaten) je sledován průmyslovými kamerami z důvodu ochrany hmotného majetku, bezpečnosti klientů a prevence kriminality. O tomto je Klient rovněž informován přímo v prostorách budovy, a to informačními cedulemi. K záznamům kamer má přístup pouze Provozovatel, případně oprávněná třetí osoba (např. Policie ČR). Kamerové záznamy jsou uchovávány v souladu s výše uvedenou právní úpravou.
- Klient má právo podat stížnost u dozorového orgánu, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s výše uvedenou právní úpravou. Dozorovým orgánem je:
Úřad pro ochranu osobních údajů
Pplk. Sochora 27
170 00 Praha 7
web: www.uoou.cz
F/ Stížnosti a náměty
G/ Změny a aktualizace Podmínek
- Provozovatel je oprávněn Podmínky kdykoliv aktualizovat či jednostranně měnit.
- Nové znění Podmínek je platné a účinné ode dne zveřejnění Podmínek na internetových stránkách Provozovatele (www.sportstudioprima.cz) a vyvěšením v prostorách Provozovny.
H/ Platnost Podmínek
- Podmínky jsou platné s účinností od 1.1. 2025